Tuesday, January 3, 2012

palazo pants harem pants not short pants!

assalamualaikum salam blogger.
cewah kauuuu!
hhahahahaha..
okay meniarap sambil menaip ni syok gila!
rasa macam ala2 princess kodok je yg tengah terlepek|terlepek tu hape?|
terlepek atas daun teratai.
amacam berangan bro?
hhewhew...


esok padahal keje pagi buta ni sempat menaip untuk tatapan korang
:)
sungguh murni  niat di hati bentuk love patah dua ni.|boypren marah aku.sekian|
hahahha....malas nak pikir.
just for your knowledge...
aku tengah bingung.
dengan berat badan makin menaik naik dan naik ni.
|cakap berat berat dan memberat tak besh la!hahaha...|
bingung wok!
seluar yg mana sesuai ye dengan aku?
kalau baju tu okay lagi sbb ada cardigan sebagai alat bantuan CPR!
=/=
jeans mmg dah maleh nak hamik port.
pinggang gemok 32 ni...malu nk nampak macam nangka goreng.|cempedak actually...:)|
melainkan kerja je aku pakai jeans.
setan takde.haha!
seluar2 besar jadi semakin selesa,
PALAZO.
ni la palazo cap google

ha aku dah beli dua sluar ni.
si PALAZO.
besau macam celana...
tapi kalau jeans kembang macam ni burok la.
macam hendon(bukan nama sebenar).
dah macam kembang haiwan peliharaan si manis.
'ohh merepek!

hmmm selesa tau seluar ni sbb kita bebas mmengembangkan diri!
i can flyyy!!
ho yeah!
satu aku beli dari nabuela clothes murah je...
cek la ye untuk pilih baju2 serba murah !
satu lagi aku beli dekat kedai thailand kap kung khappp.
takde brand:ada i kesah ke?:
korg try la pakai.selesa tau.
sebab aku ni actually belum gemuk tapi dah start mengembang.
syukur la aku tinggi.
kalau tak dah gendut mendut cute dah.
:)

selain PALAZO aku jugak seesa dengan HAREM PANTS.
bukan haram pants ya!
yang haram pants tu yg short pants yg dok tayang depan umum tuu..
hashtag #justsaying.
bukan trend di twitter atau fb perasan twitter.
tapi jugak di blog !
huhuhu...
hehehe....
ni harem pants
actually ada banyak version.
harap google ya!

oh ya la..peha aku ni besar mcm nangka rebus...(ubi rebus actually)
so mmg sesuai sselesa la dengaan saiz seluar2 seperti ini!
nampak gemok sebenarnya tapi longgar dan selesa.
tutup aurat lah kalau korang memilih seluar2 ni yg ikut sensitiviti di mana tak singkat,ketat...transparent..
kalau transparent tu pakai legging la ye"_
harga seluar(s) ni biasa2 je..kena pandai pilih..
selamat mencuba si badan gendut2 comel macam aku:)
kitorang tak gemok tapi cute wokeh!
hahahahaha....
PETIPUSSS!

wassalam.



5 comments:

eiyja said...

hye awak... saya singgah cni! hehehe..seluar macam tu susah saya nak pakai... coz sy kurus sgt! heheheeh

bannie said...

heheheh...kurus tinggi takpe awak:)

- M A S H - said...

sesuai ke orang kurus pakai seluar macam tu?

Eesome said...

aku tau aku x sesuai kerana ketinggian yg comel :)

bannie said...

mash: sesuai jugak la mash....try tengok blog nurulcakapcakap.
she wore it and looks beauty:)
qella: u too:)tengok blog nurulcakapcakap:)

klik klik:)