Wednesday, January 4, 2012

BERBANNER lambang kemajuan 2012!ahaks!

assalamualaikum
salam ukhuwah dari bannie!
macam mana new year yang tak berapa nak new ni?
ada benda2 lagi teruk dari 2011 mengganggu u guys?
alhamdulillah syukur kerana hidup bannie semakin indah..
indah dengan lenguh2 badan...kerana kerja sangat busy...ramai customer memandangkan gong xi gong xi bakal menjelang..
so semua kaum CINA pakat nak shopping je then lapar lalu menyantap di cafe tempat bannie kerja.
phewww....penat...
hari ni demam ,..demam tahun baru.
cehhh!
mengada je!

hohoho...hojang!
semaakin hari semakin saynag rasanya dekat blog tunggang tong tong langgang bannie ni.
sebab BE makin naik dan naik..
menunggu masa di cash out.
doa yang terbaik ya!


okay terlalu panjang merepeknya!
ha banner bannie dah siap!
penat wei aku blaja.
google sana sini mengemis carik ilmu.
ilmu ni sangat la membatu.


:)
GENIUS SEKEJAP!


horay!
perasan blogger la kan...haahaha
takde la..banner ni  satu tarikan jugak,
aku slalu follow blogger lama...dan skrg aku follow blogger baru.
yg followernya ada 20...12...29..
aku pun x  byk follower
aku pulak dahhhh....
silap2 takde org kenal pun  kan sape bannie?
SEDIH :'(


so silalah tepek banner ku di sidebar itu
copy kod HTML dekat banner box tu dan paste dekat sidebar korang okay?
kalau tak cantik tu silalah tegur...
MALU.
:(


p/s:jgn lupa tinggalkan komen  kalau dah copy banner ni,nanti ku follow.ku tepek juga banner kau orang)

wassalam....

No comments:

klik klik:)