Wednesday, February 29, 2012

march please be great!Aminn ya Rabb!

assalamualaikum.
meniti hari2 seorang bakal pelajar,pelajar lagi sekali.
EHEM!
mukadimah nampak hancus ye!
takpe,isi tu yang penting,
sekian.'=.=


Hummmmp!
harini last day aku kije.
esok amik gaji then da boleh kawin yuhoo!!!
|ok tipu|
esok amik gaji maknanye dah tak pakai duit parents ye bayar duit kolej.
wachhhaa!gua berdikari beb!


alhamdulillah.
daripada aku guna duit tu kejalan yang salah,baik aku bayar duit kolej.
mama,sila simpan je duit mama.
nanti org nak pinjam buat kawen.ho yeah jangan mimpi!!
hahahahha....
:)


fesli,happy belated birthday for those yg lahir on 29th feb,
bukan selalu ni!
4tahun sekali je beli kek,kalau menabung sehari rm1
so 365 kali 3 tambah 90 hari!
hahahhaha...HAPPY BIRTHDay!!
 YA AMPUN....(aku terer kot buat equation tanpa nilai x)


semoga march kali ni membawa berkat dan menjadikan aku lebiih berazam dari bulan2 sebelumnya.
bulan ni adalah bulan yang bakal mencabar diri ini.
ye kerana dengan kepandaian aku yang tak dekan tapi berani melompatkan diri ke degree.
marilah kita berjuang bannie!
Allah sentiasa ada untuk manusia yg istiqamah,insyaAllah.

moga2 pelajaran degree bukan jadi penghalang untuk aku mentarbiyah diri ini dan insyaAllah org lain.
ingat tak yang nabi kita,MUHAMMAD SAW menjalankan dakwah secara berperingkat?
ingat tak?
bagus bebi:)
so sedikit sebanyak kita sebagai muslim kena mula memperbaiki diri,
mempersiapkan diri untuk melalui liku2 hidup yg nun jauh lagi ni.
KITA KENA KUAT!!
ingat mengingati,sampai-menyampaikan,tegur-meneguri sesama muslim.
so sweet la!
insyaAllah ahad ni aku akan dipos menggunakan helikopter askar laut ke melaka.
untuk mendaftarkan diri secara rela ikhlas malah bersemangat kental untuk mellanjutkan lagi pelajaran 
di sana.
IJAZAH SARJANA MUDA SAINS PELANCONGAN.pleace be great!
ketepikan perkataan sains itu.
sesungguhnya akulah aweks mrsm pontian yg tak havoc dalam dunia glamer bio,fizik dan kimia.oh ye1
kawan baiknya juga,add math.
maaf
:(




ok smile.
belajar tu belajar juga,
solat tak moh lalai.
doakan ibu bapa.
kalau takde yang menghalang,jemput2lah puasa,dan solat dhuha.
ni pesanan khidmat masyarakat untuk student2 dan diri sendiri.
sebab nanti,in case Allah cabut nyawa time tgh belajar ticketing yakni subjek tourism ,insyaAllah mati syahid sebab 
selain menuntut ilmu,sama2 lah kita untuk tidak lupa tentang perkara wajib seperti solat.
oh lelaki,jangan tinggal solat jumaat beserta khutbahnya boley???


wassalam.


p/s: bannie,lepas ni test atau kuiz jangan mengada2 nak meniru ye!
ni bukan nota toyol tapi nota genius.mwahahaha

No comments:

klik klik:)