Monday, February 20, 2012

busy week ever!

assalamualaikum.
huh!!!
menaip laju2 sbb nak kenakan dengan tajuk entry iaitu sangat busy!
habih typo semua aku langgar,sebab takleh nak elak.!!!
huaaaa tu la akibat suka bertangguh bertempoh.
another 2 weeks je before degree!
satu hape aku tak ready.
harini baru print surat tawaran.
hebat?
harini jugak baru print medical check up form!
hebat?
medical check up x buat lagi!
semua dokumen yg aku kena fotokopi pon aku tak buat lagik!
how come bebi?
banyak sgt berkhayal dgn kerja2 lagha lettew!
oh man!

ni la sebab kenapa aku nak kawen cepat!
{malas nk prepare benda2 masuk u}
*ok tipu!

ni isyak pon tak lagi ni.haiyoooo!
dah la dokumen tak settle,
baju,brg2 asrama yg mcm budak2 skola ready tu pon aku tak readykan lagi.
acaner?
acaner?????

duit pun laju je.
lempang kang!
bagi mengelakkan masalah kesesakan wang,
aku ni kn kerja,cita2 xnk pakai duit mama ni!
tp gaji tak pernah simpan!!!
so aku berharap yg Allah swt memakbulkan doa aku untuk menerima WPP.
huaaaaa,.,,,,,'
seteresss pulak!

No comments:

klik klik:)