Saturday, August 20, 2011

fb report card.

assalamualaikum
today is saturday but when i looked at my surrounding
OHMAII!!!
UITM!
not at home.AGAIN
::(

hermmm...
macam tu lahh kononnye sedihh aku,,,
tapi apa boleh buat..
kolej aku involve dgn hari berbuka puasa besar2an
I GUESS
nur Ramadhan
so tadi dah gigih la aku g mejid,
tolong2 semakkan muka,,,
tolong potong halia,,
kupas kulit halia??
hahahaha,,,
pedihh ohh tangan!!
then hujan pun membasahi bumi..
tanda Allah masih lagi merahmati bumi ini...
syukur!

then online la fb
yg makin lama makin tenggelam tuuu
main2 application
macam skolah ke?
hahahaha...

grade A ni bagi aku la time exam bulan depan!!!
dekat FB je A dah kenapa kau??
DEAR FRENS...
PLEASE PRAY 4 MY SUCCESS IN THE UPCOMING 
FINAL EXAMINATION FOR 3RD SEMESTER
AMIIINNN
SCARY ngeri sangat sebenonye weh!
baru daftar tapi dah final??
ok chilll....tak takot
saya budak blaja...
sighh"=.=

Dear Allah,,,
may YOU help me before, during and after examination.
Amiiiinnnnn....


yang takot sangat,
FATINNORALBANIAH.



No comments:

klik klik:)