Saturday, March 26, 2011

tanah aku tempat aku

assalamualaikum...
hello mellow readers!
macam mane weekend?
aku ???
!!!GeMBIRA!!!
winkkwinkk***
sebab dah sebulan xbalik batu pahat...at last....semalam aku balik jugak!
ehehehe....syokkkk!
bukan ada sejuta ringgit pun dkt uma yang aku nk kejarkan...
tapi kan...ntahlah!
korang pun msti feeling2 sama macam aku kan?
kadang2 aku cuti xde g mana pun,,tapi dapat landing dkt katil sendiri....bilik aku...fuhhhh!!PUAS
kOrang xhepy ke dok uma??
aku suka gila ohh!

  • dapat jumpa family...:)
  • makan masakan mama dan mak(nenek aku)
  • jalan2 dgn mama...even tempat yg berulang2 kali kami jejaki!xde hal!
  • dapat jumpa my dear   hehehehe....RINDU
  • boleh cium IKMAL danish puas2!GERAM!
  • dapat gossip2 dgn mama sampai pagiiii :)
  • jumpa customer2 time aku keje dgn mama before masuk u...hehehe...bajet hot je kan!
  • leh hangout dgn adik aku yg gila!si NONI tuuuu...huhuhu...kitorang kaki karaoke!
ikmal danish yg cute!


aku g saloon dia pun nak gak gunting rambut!


super dupa mama





conclusion!
aku xtau nak cakap cam ner nikmatnye dapat balik rumah setelah
 otak penat pk pasal masalah2 dkt kampus :)
bila kat umah,,aku xnak semak benakkan kepala aku!!!
hehehehe...
sokong???
sayang korang!!!
tapi kan...kalo ada yg mmg benci nak balik uma tu aku xtau la nak kata ape...isk isk...
sbb aku ni kalo sebulan xbalik,,,leh sakit jiwa...
tapi kalo stakat seminggu dua tu xde hal....ok???



WASSALAM


◄fatinnoralbaniah►


4 comments:

ℕüяin..♥ said...

adeyk comey!!!!!! :)

Anisa Hang Tuah said...

comelnye mateee

faTIN NORALBAniaH__baniE said...

nurin:::hang sinchan!!ingatkan sapa...:)
anisa:::tq anisa:)

ℕüяin..♥ said...

nganganganaga... dats me..! :)

klik klik:)