Saturday, March 19, 2011

SAY NO TO KEDEKUT LAH !

...ASSALAMUALAIKUM...

on9 dalam selimut...
hujan lebat sgt!
...ahahahaha...
mmg sdp gila kalo membuta!tapi xkne gak kalo asik nak tdo e...emmm
ON9 jap...tgk2 blog aku ni...ade habuk2 ke x..

hehehe..
ok ekceli harini fakulti aku ade gotong royong sket untuk karnival esok
[TOURISM CARNIVAL]
TAPI hujan xberhenti kan...so seronok la aku nyorok dlm selimut:)

 untuk entry hari ni..
aku nak share pasal hidup berkawan , berkongsi , berASRRAMA!
maknanya...SAY NO TO KEDEKUT!!

lumrah lah kalo kita berkongsi kan??
  • share air mineral , share meggi , share nasi...tu semua biasa kan?
  • pinjam meminjam dan pulang balik, tu normal kan?
  • kongsi2 duit syiling then g basuh baju dkt washing machine...biasa la tu..
  • tukar2 baju dgn kawan,, sebab da bosan pakai bau sendiri,,huh!xkesah pun kan?
  • pinjam hp kawan, kalo xde kredit..mintak msg 1-5 sen...xde masalah pun kan?
  • pinam laptop...nk on9 sekejap...Aku ok je..kau?
  • nak rase sikit lauk kau...boleh je,,amik la wei...kau kesah ke?
  • "nak pinjam hp jap...tgk gbr ko ea",,,kau berkira tak??




heeeee~~
tu la antara ayat2 yg slalu xmnjadi masalah dalam hidup berasrama..
xde aku nak kesah pun weiii...kawan2 aku pun xkesah..
tapiiiiiiii!!!!
kenapa ada lagi mahkluk yg berkira, kdekut, tapi barang orang kau nak guna!
kepala HO kau lah!
kalo nak privasi sgt,,,duduk la dkt rumah sewa...Dushh!!dushh!
like i care?
patutnye kalo da kdekut, xpyh la nk pakai barang org, kan?
ni barang kau punya la sorok, tapi barang org, barang kitorang bukan main syok kau pakai...
hessssshh...
manusia gila!


~weeeee~
boleh blahhhh!!
Korang suka ke ade kawan kdekut??
aku nyampah doe!



`wassalam`

FATIN NORALBANIAH




4 comments:

FELLA FERINA said...

wey....duk uma sewa pn kne share laa..
nme klu hdup sme2, kne la share doe..
kan....
sharing is loving...
xd kua cte kdekut2 ni..
klu kdekut bek duk dlm gua je...

faTIN NORALBAniaH__baniE said...

dok dalam kubur t sempit baru tau...hahaha

FaTin.FiRDaUs said...

kedekut tu kadang kadang perlu.. tp jgn la kdekut sngt.. :)

faTIN NORALBAniaH__baniE said...

kedekut sgt tu buat org rasa annoying=.=

klik klik:)