Wednesday, February 27, 2013

Cuti yang...buat saya kuat!

Assalamualaikum

Hye peeps.
Sekejap je masa berlaluuu..cuti semester seperti sudah sampai.ke penghujungnya.aishh.mcm.mana bahasa ni?

Result pun dah dapat...
Scholar je x masuk2 lagi.kira hari..duit korek2 :(

Betol. Tajuk entry ni betol banget.
Cuti ini buat saya kuat. Cuti yang aku struggle cari duit.
Untuk keperluan hidup..tak perlu harapkan orang lain.ya Allah..susah nak cari duit.bukan senang. Allah kurniakan aku satu kekuatan..kekuatan sekuat2nya tapi aku takut.
Takut aku kecundang dengan kekuatan aku.

Kadang-kadang bila kepala ni fikir banyak sangat..pernah juga terfikir..Tuhan ni tak adil..kawan2 aku takde pun kena struggle macam aku.kan?

Tapi apepun fikir sewaras-warasnya.
Kita takkan diberi ujianNya olehNya kalau kita tak mampu.
Ini kerana Allah tahu aku kuat.wehuu! #lapairmata

Korang doakan ye kesenangan aku dunia akhirat dan semoga segala usaha aku mendapat redha Allah SWt..

Ok lupakan.
10march ni kawan aku kahwin.Alhamdulillah.barakallah chaca ;)
Dan guess what?
Aku tengah acah2 bride to be ni custome madekan veil nikah beliau.
Yela mana tak eksaitednye..kawan sekplah.seMRSM sebatch.sama2 pukul orang boh!huhuhu tahniah2,hasil veil ni takla lawa mcm hatta dolmat buat.tapi kira ok la...amatur lagi.hiksss





Sikit2 je tengok.lelebih nanti tak surprise kan?
Wassalam

posted from Bloggeroid

No comments:

klik klik:)