Sunday, April 10, 2011

winkk winkk balik kampung!

assalamualaikum:)

sory ye semua...msti bosan kan kalo BW blog aku..
sbb agak sepi tanpa new update:(
seperti biasa....
BUZY
BUZY
BUZY
alahai...
ape lah sangat  buzy jadi student ni....
sishhhhh!!!
sape cakap x buzy!
sana sini asignment wei!
ntah la lecturer uitm ni suka sangat bagi student keje menimbun2:(
meniru salah satu cara terpantas yang aku mampu laksanakan:)
jangan tiru aksi ini ye!ye!
hahaha...
dah dah dah!
setelah puas2 aku konon2nye buzy...
aku pun ikut ikiut ikut AMY balik kampung dia, Kuala Selangor.
KG.Kuantan!
yg ada kelip-kelip tuuuuu :)
menarik ohh tempat ni...
AKU,AKWA & ZSA paling xcited dgn mak andak and mak uda...hahaha...sayang mak andak lebih la kan korang!!!
hmmm...best tau Kampung Kuantan ni!
sbb mmg suasana kampung tu betul2 wujud!
terkenang kampung sendiri....
da lama x balik!
sob sob sob....:(
kampung tu mcm mana bagi u`olls???
kalo sebut kampung je....ni la dalam kepala otak aku....terbayang2 ha,,,,,
  • ada kelapa sawit..pokok durian...pokok rambutan...awwww...bestnye durian!
  • ada rumah2 papan yg tinggi...ala...yg boleh park kereta bawah rumah tuu...
  • kalo lalu jalan2 tgh2 malam...bulu roma pun meremang2 berebut-rebut nak terpacak!
  • ada warung2 kopi yg jadi port pak imam singgah melepak...hahaha
  • then ada kedai runcit...jual air oren yg less carbonate,aku panggil air tu air oren bodoh...isk!kesian la nama mcm tuuuu:)
  • ada makcik2 buzy body...potpet...urgghhhhh!
  • and if kampung aku...ada pokok kelapa dan pantai:)...kau ada tak???
  • ada nelayan2 dgn petani....ikan tu yang besar2 je kat kampung!sbb fresh kan dari laut!
  • yg paling best,kampung tak sah kalo xde atok dan nenek!hehehe...sayang la dgn atok dan nenek:)
  • ada kebun buah-buahan!sedapnye time musim durian...sbb aku la yg paling over skali time makan!sampai sendawa bau durian...hahaha....LOPEK
  • nyamuk?????tak syok ahh kalo xde kannn....kat kampung pulak....
  • burung hantu!!!aku xsuka ohh!bunyi woot woot woot...grrrr....seram!!
  • cerita2 hantu yg nenek cerita?sumpah real gila!lagi2 kalo ada yg baru meninggal....ishhhh
  • lauk-pauk yg nenek masak....asam pedas ikan pari....aduhhhh....sedap la!
  • air perigi yg menggigit tulang...yg buat aku fikir 10 kali kalo nak mandi subuh2!
                   serious shit mmg rindu nak balik kampungggg :(
    take me back to village please!!!

kampungku.
oh kampungku.
fatinnoralbaniah


No comments:

klik klik:)