Tuesday, March 15, 2011

kotak kotak polka dot

assaamualaikum semua...
kalo aku ckp `sory la...lame xupdate...bz la...` 
mst korg rase nak tampar aku laju2 an!
ahahaha...tapi aku mmg bz pun!dgn ine internet yg mcm tuuttttt!erghhhhh!
geram gilak!

adoiii.....
banyak la obstacle kan...hahahaha....bajet2 org penting je kat uitm ni:)
ahahaha...sempena dengan OPEN KOLEJ ni..
aku dan sahabat terbaik telah memaksakan diri join event cheer kolej...
dengan tema `memartabatkan warisan melayu` kitorang pun mix lagu2 serta tarian2 yg ada di malaysia ni...
ex:zapin,silat,jawa,ngajat bla bla bla...hadoi!!!3ari je masa nak ingat semua tu!
aku pulak dgn bajet bagus mengajar step2 zapin....
hahahaha...dulu time dkt MRSM aku jadi president kelab tarian, so ada la experience sket2..
bunga2 sgt tu xla...
dorg pun sume mcm aku jugak,,,kaki kejung je ha da tua2 ni...
aku just aja asas,lenga`,tanjung labuh,je...SIMPLE!
then tarian ngajat tu aku copy je step2 dari Youtube:)
Malangnya setelah berhujan berpanas berlatih bagai nAK RAK!tau2 je lpas kitorang perform!
Ade mahkluk2 x hargai ape kitorang buat!!
Ape punye pemimpin la kan....PFFFFFTTTTTTTTT!!!!
bengang gila babi ah time tu,,,
Yg penting kami da usaha ok?!
KAU X SUKA?
AKU KESAH APE DOE?

hahahaha...
marah pulak...


wassalam
dan jemput komen
REPUBLIC CHENTA:)

No comments:

klik klik:)