Sunday, January 2, 2011

permulaan bagi 2011

assalamualaikum....
chentass....
weeeeee~~~'
2nd january
setelah membadakkan diri akhirnye smlm aku medaftarkan diri untuk sem dua di uitm kampus melaka...
fuhhh...lega woi bilik sama lg...roomate sama lg...emmm...
xkisahla tu kan!
tapi nak cite pasal ni dulu....
sape yang anta aku balik???

hmmmm....
sampai je dpn kampus terus g kolej anta barang n ajak akwa register dkt syahbandar...
so kami memulakan hidup di sini dgn pergi dinner di RAHMAT SEAFOOD ,alor gajah.
NICE OHH!!!


ahahaha...konon2 aku xmau makan..tapi da pnt menapak jauh xdpt sewa kereta n last2 abang akwa yang amik kitorang...last2 aku oder mee hoon tomyam!
bannie gemok badak!!!
HUHUHU...


okie2...next ktorang lepak2 dibawah sinaran lampu pendaflour(entah mcmane eja ntah) a.k.a lampu kalimantang(pun xtaw mcm mane eja)...kami emnonton harry potter....sampaila harry potter tgk aku....=)

mane xnye aku tetido...da td melantak coco crunch dgn ribena yg da tumpah!
habis manis gila!

3rd january
weeeeeeeeeeee~~~
pagi tadi kelas pertama jam 8.30 pagi...so far kelas pertama xblaja so xbyk komplen...heeehehe...
we see next entry
#$$#$%^(**&)*



No comments:

klik klik:)