Saturday, January 1, 2011

today is first january!!

assalamualaikum chentas!!!
emmmm....slamat tahun baru untuk kalian ya!
semoga azam tahun lalu tercapai dan ada azam baru!
mama cakap kalo azam tahon lpas x tertunai..
.xpyh terkeseng2 nak wat azam baru...
azam ni bukan mcm layout blog yg ko boleh tukar bila2 masa...
azam ni mcm status fb ang ko suka update la...
ko update bila akan,sudah or tengah berlaku..
.....haaaa.....
btoi la kan!!okeh my last entry pasal shoot 4 2011 kan???
huhuhu....ni ha nak bgtau...xbanyak perkara pun tapi aku nak!
1.get 3.5 cgpa...
2.kurus,kurus,kurus!
3.bercuti dgn si dia
4.rajinkan diri balik cuti=)

sikit an!!an!!
emmm...ekceli aku ada masalah...jia kacau an...sosbb tu la aku da xde sgt kat blog ni...
sowie sayangsss!!
nasib baik aku dapatsomebody yang syg aku dan memberikan bahunya untuk aku dikala aku sedih..
thanks jugak pada kawan2 aku.

sepatutnya aku balik kampus arini...tp ape nak buat...aku kne balik esok..
maafkan aku menyusahkanmu...=(
aku sayang kamu selaamanya
♥♥♥♥

No comments:

klik klik:)