Friday, November 26, 2010

...



ASSALAMUALAIKUM!!!

BUBUBU....huhuhu
seronok seyh cuti sem...
kalo duit ribu-riban lagi la seronok!


aku xtAw nk taip ape ttg cuti ni sbb belum ada cerita terkumpul...
tapi aku nk habaq ttg mende selain cuti la...
b4 tu nk tanya khabar blogger..
khaifa halukum?
ustazah cakap...even xsuhat tapi jawab je ana bikhoir,Alhamdulillah,

baguskan???

hmmm...
u`olls!!
penah x kene tipu?
bestkan?

ahaha...bukan nak cakap pasal tu...
aku nk cakap yang aku xsuka sambal belacan,cencaluk and budu!!

ada ke patut time aku join enterprenue hunt(ntah mcm mane ntah nk eja usahawan..haha)
dkt uitm...ada task yang kne makan cencaluk dugaul bersama telur mentah???
dalam ati aku nk carut2 je organiser dia!!!
SIFE!
URRRRGGGHHH!!memikirkan nak menang...aku pun wat relaks je la,....
bwekkkkk!!!
belum telan lg aku da loya!
safwa n emy(kitorang satu group)
yang habiskan satu mangkuk tu!!urggghhh!!!!
benda tu mmg totally busuk!bacinnnnn!!



sumpah geli ohh!!!!

mcm da xde benda lain!!
a good effort gave us a great result!
kitorang dapat no 2 rasenye....so dapatla rm75...huhu...
ko nk bagi???
xkn??
so kira mcm xrugi jugak masuk an...hmmmm

ekceli jgn salah paham ea nape aku xmkn sume tu!
yg penting bkn sbb aku ngada2!
aku da try mkn tp xbuleh!

aku bukan penggeli lol!
aku penah jugak tumbuk sambal belacan ,,,tp still x makan ohh!
apela sengal sgt an??
huhu....kesah aku?
bkn tekak kopun!
hihihi...tp yg mak aku pelik....aku boleh pulak makan sambal air asam...ala yg mcm sambal blacan...tp ditambah air asam jawa ue...huhu....sedap ohh!!!!
mmg mama gelak gila dgn perangai aku ni!

BESTIE!!!
hahaha....time raya aji ari tu dia lepak uma aku...
huhu...
seronok g karoke!
g shoping cket..
n yang bestnye g bergosip!!!
itu dosa kering!hahaha
ish3....
pape pun...best!
thanks 4 coming ea pina!
love u babes! 






No comments:

klik klik:)