Friday, May 7, 2010

belajar bersendiri...mencari suasana baru

sebenarnye..aku keliru...masihkah aku mampu berjuang?
tapi Allah itu xkan bagi dugaan dkt hambaNya jika hambaNya itu xmampu nak selesaikan...aku akn kehilangan banyak kawan yang sangat aku sayang...di uitm ini...aku masih ada nira elliana yang mmg baik dan sangat baik seta menyayangi kawan2nya...kawan2...
aku risau aku akan menjadi aku yang aku sendiri xinginkan,,,bukan sebab xmau jadi diri sendiri..tapi mnjadi diri aku yg akan membuat semua org gusar akan mengeruhkan lagi keadaan...kalau aku sampaikan dalam blog ini...pasti semua cuba memahami...kenapakah aku ni??
frankly speaking...hati aku menagis kerana datangnya 6org kawan dan hilangnya seorang sahabat yang aku layak katakan kawan yang aku cinta...ALIA QURAISYAH MUNAWWARAH...hatiku menangis kerana hilangnya kawanku ini...bukan kemana2...tapi hilangnya sayang antara kami...mungkin aku bersalah..mungkinkah aku ego?dan mungkinkah aku bahagia jika sekarang ini sahabatku yang satu ini menjadi temanku selamanya sepeti kita di tahun 2005?sehingga kini...dalam pejam celik mataku dalam tawa ku...nama dan wajahnya xpernah aku lupai ...seyesli...aku rindu kau...datangnya 6org kawan2 ku yang sangat memahami ini tidak dpt mgantikan dia...kenapa semua berakhir seperti berakhirnya persekolahan di mrsmp?kalau orang nampak aku ceria sehari2an...janganlah kamu kata aku penipu..kerana hatiku sesungguhnya menagis...kerana hilangnya rakan...masih sayangkah dia kepadaku?
apa salah aku terhadap ibu bapanya...ampunkan saya...
mags...bukan aku xhepy dengan adanya kalian...Allah saja yang berhak mengatakan aku ini sayang padamu...terima kasih sahabat...kerana kamu berenam memahami situasi diriku yg gundah ini...kita pasti erat selamanya mags..kerana hati kita telah bersatu menyayangi sahabat...sahabat yang melalui suka duka bersama...

No comments:

klik klik:)